לראשונה בישראל: השיטה שכבשה את העולם

    אתר קול חי No Comments on לראשונה בישראל: השיטה שכבשה את העולם
    12:56
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on באורח נדיר: האדמו"ר הכהן פדה את נכדו של האדמו"ר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה קורה בכל פעם מחדש: אחרי שבת, אחרי חג, או סתם בבוקר יום בהיר. אתם אוספים את עצמכם, נושמים עמוק, אוגרים כוחות ומנסה להתחיל דיאטה. אבל, ברוב המקרים, האכזבה ממהרת להגיע. הדיאטה לא עובדת, קצב ההרזיה איטי, הייאוש משתלט, המשקל לא זז, ואתם נשארים עם עודף משקל.

    מדובר בשיטת הרזיה המציעה פתרון קליני מוכח, ומאפשרת לאכול אותה כמות קלוריות ולרדת פי 2.5 קילוגרמים, לעומת כל שיטת דיאטה רגילה. והתוצאות, מדברות בעד עצמן: כולם מרזים ומדברים על זה.

    חשוב להדגיש, כי דיאטת דש, הינה לא עוד שיטת הרזיה, אלא פותחה במשך שבע שנים בשילוב חמש אוניברסיטאות, ו-שמונים רופאים ומומלצת גם ע"י אתר איגוד רופאי המשפחה הישראלי.

    השיטה הינה פרי פיתוחם של מחקרים קליניים, אשר הציגו תוצאות מדהימות: בניסוי אחד איבדה קבוצת הניסוי פי 2.5 יותר משקל ופי 3.2 יותר בהיקפים על אף שאכלה בדיוק את אותה כמות הקלוריות כמו קבוצת הביקורת. בניסוי מעקב אבדה קבוצת הניסוי 80% יותר שומן, ופי 3 יותר שומן באזורים הבעייתיים: וזאת ברמת וודאות של 1000:1.

    והחוקרים לא לבד. בנוסף לבתי החולים והרופאים בישראל הממליצים על דיאטת דש, גם המגזין הרפואי "מכביתון", כתב אודות השיטה וציין כך: "מחקר שנערך לאחרונה מצא שבאנשים עם תסמונת מטבולית (השמנה ל"ד גבוה והשמנה בטנית) שנצמדו לדיאטת דש, לא הייתה החמרה באותן הפרעות מטבוליות. ואם כל זה לא מספיק, לאחרונה אף נמצא קשר בין דיאטת דש, להפחתת הסיכון לכמה סוגי סרטן, להתפתחות אבני כליה, לשבץ ולאי ספיקת לב."

    אם כך, אין ספק שמדובר בשיטת דיאטה מומלצת ויעילה, אשר לא לחינם זכתה כבר חמש פעמים במקום הראשון בעולם.

    חשוב לציין, כי המצטרפים לשיטת "דיאטת דש" מקבלים את ערכת דיאטת דש להרזיה יעילה ובטוחה ונהנים גם ליווי דיאטני צמוד, של צוות תזונאיות קליניות מוסמכות שמעניקות ליווי וייעוץ לאורך כל הדרך.



    0 תגובות